LUCKY'S VISPALEIS

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 191 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Lucky's Vispaleis. Meer weten? Ontdek meer

13 jun 2026 om 13:27 Kibbeling mocht van mij iets warmer. Voor de rest gewoon top.
6 jun 2026 om 18:34 Altijd warm, en goede service!
2 mei 2026 om 0:51 Lekker verse haring, kibbeling en garnalen. En nog goed warm ook.
22 apr 2026 om 16:01 Het was weer heerlijk. En goed warm, ook frietjes lekker knapperig. Blijft toch elke keer weer een fijne lunch zo.
15 apr 2026 om 16:15 Zoals altijd Lekker! Snel bezorgt, goed verpakt!
14 apr 2026 om 13:19 Kibbeling was super tender and spiced really well
24 mrt 2026 om 14:48 Heerlijk genoten!! dank voor de extra service voor de lekkerbekje. alles was heerlijk vers en warm.
28 jan 2026 om 16:48 Ik kom al jaren bij de viskraam! Gewoon de lekkerste vis! En vergeet niet de lieve mensen die er werken!!
16 jan 2026 om 23:12 Eet er al jaren sowieso lekker.